Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Veelgestelde vragen

      Kan ik mijn bestelling wijzigen?

      • Na het plaatsen en betalen van uw bestelling is het niet mogelijk om deze nog te wijzigen. Wanneer u een bestelling onbetaald plaatst en eventuele adreswijzigingen wilt doorgeven kunt u contact met ons opnemen

      Kan ik mijn bestelling annuleren?

      • U kunt uw bestelling annuleren wanneer deze nog niet is verzonden. U kunt dit zelf doen via uw accountomgeving. Ook kunt u eventueel hierover contact met ons opnemen. Na een annulering zullen wij het aankoopbedrag binnen 5 dagen op uw rekening terugstorten.

      Kan ik mijn bestelling retourneren?

      • U kunt uw ontvangen bestelling retourneren middels ons retourformulier. Retour gestuurde orders zonder dit formulier worden niet in behandeling genomen
      • De artikelen moeten ongebruikt, onbeschadigd, schoon en goed verpakt teruggestuurd worden.
      • De artikelen moeten in de originele verpakking zitten en compleet geretourneerd worden. Ook de originele product verpakking dient onbeschadigd te zijn.
      • Indien u uw artikelen retourneert of omruilt zijn de verzendkosten voor eigen rekening, deze zullen verrekend worden met uw creditering. (Met uitzondering van eventueel verkeerd geleverde producten)
      • U kunt uw bestelling binnen 14 dagen bedenktermijn aan ons retourneren. Een opgaaf van reden is niet verplicht, maar dit helpt ons wel om onze klantenservice te verbeteren

      Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

      • Uw bestelling wordt verzonden, nadat deze succesvol is betaald. Wanneer u dit voor onze cut-off-time doet zal dit dezelfde dag nog verzonden worden. U ontvangt een track and trace wanneer deze onderweg is.
      • Via de mail wordt u op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling. Eventuele vragen kunt u aan ons stellen via telefoon of e-mail.

      Wat gebeurt er met een verzending wanneer ik niet thuis ben?

      • Wanneer u onverhoopt niet aanwezig bent op het tijdstip van afleveren zal de pakketdienst het product nogmaals bij u proberen aan te bieden. Wanneer u voor de tweede maal niet aanwezig bent zal het pakket naar een sorteercentrum worden gebracht. Ook kan het zijn dat het pakket bij uw buren wordt afgeleverd. Voor een actuele status kunt u altijd contact met ons opnemen

      Wat doe ik met producten die zijn beschadigd of defect zijn geraakt?

      • Indien niet vermeld hebben onze producten 2 jaar fabrieksgarantie. Hieronder vallen materiaal- en fabricagefouten. Wij raden aan om bij een defect of beschadiging contact met ons op te nemen. Op basis van uw casus zullen wij stappen ondernemen om uw producten te vervangen. 
      • In garantiegevallen is het altijd benodigd om het product eerst aan ons te retourneren ter inspectie.
      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking

      Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »